Renkli Pipetler :)





  Eylül'le oynadığımız oyunları artık her çarşamba ve cuma günleri paylaşmaya karar verdim :)
Çok basit ve baya uzun süre oynadığı bir oyun oldu malzemeler yine evde olan malzemeler kolaylıkla 5 dkda hazırlayıp uzun süre oynayabilirsiniz.

Öncelikle gerekli malzemeler şu şekilde;

⇨ 2 tane çöp şiş
⇨ 2 tane renkli pipet, yuvarlak makarnayla da olur.
⇨ Kutu, strafor da olur :)
⇨ Çift taraflı bant (kutuyu masaya sabitlemek için kullandım)

                                      

Kutunun alt kısmına çift taraflı bant yapıştırıp mama sandalyesine yapıştırdım. Daha sonra 2 tane çöp şişi yan yana kutunun üzerine sapladım ve parmak kalınlığından kestiğim pipetleri şişlere geçirmesini istedim. Öncelikle karışık renkli olarak taktı tüm pipetleri.

                                      

Daha sonrasında birine sarı diğerine ise mor pipeti takıp ona göre renklere göre takmasını istedim. El göz koordinasyonunu gelişmede çok güzel ve pratik bir oyun Eylül severek oynadı. Test Ettik onayladık tavsiye ediyoruz ✌👶

                                     

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ev Kazaları, şişlikler, morluklar...

Kitap Okuma Alışkanlığı

Süt Kuzusu Projesine Nasıl Kayıt Olduk ?